Annons
Digitaliseringsdagarna

Digitaliseringsdagarna 2020 i Borås

Publicerad 11 november 2019

Välkomna till en mångfald av studiebesök på en och samma gång!

Digitaliseringsdagarna 2020 ska än mer ge känslan av att träffas, lära av varandra och att vi tar med oss nya härliga erfarenheter hem!

2020 kommer ju att bli ett år där det är mer fokus på ekonomi och tillgängliga resurser för att bygga Sveriges välfärd.

25% av Sveriges kommuner säger att de inte får budgeten att gå ihop. Skatteökningar hägrar runt hörnet. Det blir då ännu viktigare att både få inspiration från andra och att få ut det mesta av utbildnings- eller konferensbudgeten.

Det är nu verkligen dags att ta nästa steg när det gäller digitalisering. Prylar och teknik i all ära!

Tillhör du skaran som tycker att studiebesök hos kollegor är det bästa och mest effektiva sättet att söka nya idéer och inspiration? Då är Kommits Digitaliseringsdagar 2020 i Borås något för dig! Vi storsatsar i år på att få in så många verkliga kommunexempel i vårt program som möjligt, där dina kollegor berättar sin ”historia”.

Helt enkelt har vi skapat den största studieresan för dig med och av det digitala offentliga Sverige på endast 3 dagar mellan den 4 och 6 Maj 2020.

Läs mer och anmäl er på www.kommits.se